9F rules!

Jag är verkligen svintrött idag. Sitter här och jäspar hela tiden och är helt slut i huvudet känner jag. Men så är det. Det bästa av allt är att denna veckan är kort. Ledig imorron och på torsdag och fredag. :) So the party starts early.

Kan inte fatta att det snart är sommarlov, tiden ha gått enormt fort! går ju i 9an nu, så kommer sakna alla i klassen efter sommaren! tänkte ju ta paus i ett år för visste inte riktigt vad jag ville bli & sen är det ju skönt o bara ta det lungt haha. :D
men sen sökte jag till barn & fritid iaf. Så får se om ja kommer in eller inte. annars blir det väl IV , men dock ändast för pengarna hahaha. :D

ahjuste, fick ju skol tröjorna för ngn dag sen.


alla i klassens nanm. :) framsidan .


baksidan haha.

år 1994 föddes endast 22 eliter. År 2007 förenades dessa
 i en och samma klass 9F.

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0