ha man tråkit så ha man haha.


Nu:
Vad har du för hårfärg – black
Hur lång är du? – 158 ½ cm
Vem är du kär i – noone.
Har du nån pojk-,/flickvän - nope.
Vad brukar du göra på fritiden – Bloggar och fikar shoppar och hänger med polare :)
Vilka umgås du med – vännerna så klart :)                  
  Hur ser du ut? – vet inte om man vågar lita på spegelbilden ha ha

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Ljugit för en bra vän – Jag kör bara med vita lögner..
Svikit någon – Ja..
Vem:
Skrev du senast till på msn – nilla
Kramade du senast – haha mamma typ
Sov du hos senast – Hemma
Vill du vara just nu - pigg
Ringde dig senast – mamma
Vad:
Drack du senast – vatten
Köpte du senast – bikini
Gjorde du igår – Sprang naken på stan
Ska du göra imorn – Åka in till stan och ta en drink med nilla mitt på dagen..
Vill du göra just nu – Jag vill inte vara själv!
Åt du senast – macka med ost
Är närmast dig som är rosa – ser inger rosa fan :P

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – inget man är stolt över
Nån har sårat dig så du börjat gråta – en gång när ja va 13 haha.
Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Om jag har..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Tyvärr..
Jag har smugit ut utan lov - Haha ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – ha dom flesta
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Jo det skulle man kunna säga.
Jag har fuskat i ett spel – Jag spelar aldrig spel, är en dålig förolarer..
Jag har struntat i ett prov – Jaaaoo

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – beror på , aldrig skärt mig
 
Jag har druckit alkohol – hänt
Jag har tagit medecier mot drepression – ja.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Öhm, skulle man kunna säga.
Jag har vaknat gråtande – Av en mardröm ja..
Jag har somnat gråtande – Nej… lyckas alltid sluta gråta precis innan när somnar

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - ja.
Jag har sett någon dö - Neeej
Någon du har känt som nyligen som dött - Ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0