goes blondie .. almost.

tjeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaa :D

jag och min polare nilla var i stan & sen kom vi på att vi ville bli blonda, eller hon är redan blond så blondare för hennes del, så vi stack & köpte 2 hårfärger & silvershampoo. :) men det roliga är att jag är mörkbrun så kommer ju inte bli blond ikv inte.. nej härnäst tillåter jag er att kalla mig moroten .. but im working on it!

Nu måste jag föna, platta håret och sätta på mig kläder o dra ut till bussen !
lägger upp några bilder med, resten lägger jag upp ikväll elle imorn . :)
peace.




before , me.



before nilla.



haha, nu försår nog somliga va som menas med att bjuda på sej sj eller ;D


looking a little bit blonder ;)



nillla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0