God morgon!


Idag är det måndag, vilket innebär att det är min lediga dag.  Har sovit många timmar nu.. Dock hade jag "mardrömar". Alltså jag vet inte riktigt om det räknas som en mardröm men när jag vaknade upp så fick man den där känslan "phuuuu, det var bara en dröm".. Det började med att jag försökte ta livet av mig. Men jag hamnade bara i koma i typ 1 månad. När jag vaknade upp så hade någon snott min blogg.. Hackat sig in på den och gjort den till sin egen, haha. Värsta mardrömen va? :P

Men jag vet varför jag drömde det där.. Koman beror på att jag har gått runt och skämtat om att jag vill hamna i koma och vakna upp i sommar, haha hur skönt skulle inte det vara, slippa allt regn. :) .. Det där med att någon hackar sig in på min blogg drömde jag för att jag läste på kissies blogg att någon hade försökt göra det. Men det märks inte, håller på tummarna på att dom lyckas ta bort bloggen så slipper man den bitchen. Ang henne, alla skriver ju vad dom tyckte om henne i bella & tyra show så jag pallar inte grupptrycket ;)
 

För det första så kom hon dit nyker men spelar full (???) & för det andra vad fan är det för attityd hon har? speciellt i slutet av showen när bella är trevlig som fan sitter hon ändå där o leker tuff? Gud vad pinsam människa, och när tyra frågar om det är någon som känner igen henne irl för hon redigerar sina bilder så mycket så säger hon ju att dom med borde göra det,   och andas som fan. låter som en peddofil. Undrar vad kissie tänker när hon ser sig själv där? ser hur rädd o nervös hon är men hon försöker att göra det så det inte syns, hon borde ju börjat med att inte sitta still på stolen ...
lås   in    kissie    och    släpp      aldrig        ut      henne.


Nu ska jag göra frukost, hörs sen..



HAHA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0