blond/orange/brun/svart.


okejokej. det gick ju lite snett . min hår botten är blond. sen en bit orange, sen brunt o topparna svart.? dock lite röd nyas i det hela med.
nu menar jag inte jag hade förväntat mig att ja skulle bli superblond på en dag för så några hjärnceller har jag inte!

aja. jag & nilla fick falska förhoppningar av en gemensam kompis till oss. han skulle möta mig & min soulmate inne i stan , men icke sa nicke... vi åkte in till stan, käkade på donken i väntan på vår friend som aldrig dök upp. klockan gick och nilla hade en buss att passa. så det blev inget med att träffa den snubben den jävlen haha ;)

bilder från idag:


varför det är fler på bilder på nilla är fär hon vägrade ta bild på mih den jävlen hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0