akon - the rain .



Lyssna på den låten.......... håller me akon just nu !
jag & min söta polare sarah va på bra humör för det va fett fint väder ute, så vi skulle gå värsta långa promonaden med min hund elliot. tyvärr så har ju någon av oss gjort gud illa, varför skulle det annars bara börja spöregna ?
tror inte på det där med att man dödat en spindel ;). ELLER JO! Sarah hade en spindel i håret, en liten dock. men den döda hon! det föklarar ju saken haha.

Men nu ska jag o sarah gå o lägga oss i sängen med te & godis i famnen o glo på i taket lyser sjärnorna, mysigt värre när det är piss väder ute. :) 

bilder från vår promenix med the cute dog .


Kommentarer
Postat av: ema

hahah haur 21 läsare nu lr :D

2010-05-24 @ 19:18:58
Postat av: linn

Nae, 60 :D

2010-05-24 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0